LimeAI

Agencja AAA – AI Automation Agency

Regulamin Świadczenia Usług

  1. Postanowienia Ogólne
    1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług przez LimeAI z siedzibą: Żurawia 47, 00-514 Warszawa NIP: 1133099305, REGON: 525596503 e-mail: support@limeai.pl tel.: +48 573 339 365 (dalej “Agencja”).
    1.2. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Agencji pod adresem [www.limeai.pl/regulamin].
    1.3. Korzystanie z usług Agencji oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
  2. Zakres Świadczonych Usług
    2.1. Agencja świadczy usługi z zakresu marketingu internetowego, w tym:

Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi
Projektowanie i wdrażanie chatbotów
Kampanie na pozyskiwanie potencjalnych klientów (leady)
Materiały graficzne (banery, wideo, animacje i tp)
Analiza i raportowanie wyników kampanii
Inne marketingowe oraz reklamowe usługi
2.2. Szczegółowy zakres usług jest ustalany indywidualnie z Klientem.

  1. Zasady Korzystania z Usług
    3.1. Klient zobowiązany jest do dostarczenia wszelkich niezbędnych materiałów i informacji potrzebnych do realizacji usług.
    3.2. Agencja zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usług, które są sprzeczne z obowiązującym prawem lub zasadami etyki.
  2. Odpowiedzialność Agencji
    4.1. Agencja nie ponosi odpowiedzialności za treści dostarczone przez Klienta.
    4.2. Agencja nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z nieprawidłowego korzystania z usług przez Klienta.
    4.3. W przypadku reklamacji dotyczących realizacji usług, Klient powinien zgłosić je pisemnie w terminie 14 dni od daty zakończenia realizacji usługi.
  3. Płatności i Faktury
    5.1. Ceny za usługi ustalane są indywidualnie z Klientem.
    5.2. Płatności za usługi są dokonywane na podstawie faktur wystawianych przez Agencję.
    5.3. Termin płatności wynosi 30 dni od daty wystawienia faktury, o ile nie ustalono inaczej.
    5.4. W przypadku opóźnienia w płatności Agencja ma prawo naliczyć odsetki ustawowe za zwłokę.
  4. Reklamacje i Zwroty
    6.1. Klient ma prawo do zgłaszania reklamacji dotyczących realizacji usług w terminie 14 dni od daty zakończenia realizacji usługi.
    6.2. Reklamacje powinny być zgłaszane pisemnie i zawierać szczegółowy opis zastrzeżeń.
    6.3. Agencja rozpatrzy reklamację w terminie 30 dni od daty jej otrzymania i poinformuje Klienta o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  5. Ochrona Danych Osobowych
    7.1. Agencja przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z RODO.
    7.2. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej Agencji.
  6. Postanowienia Końcowe
    8.1. Agencja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie. O wszelkich zmianach Klienci będą informowani poprzez publikację nowej wersji Regulaminu na stronie internetowej Agencji.
    8.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.
    8.3. Wszelkie spory wynikające z realizacji usług będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne w Polsce.

Regulamin obowiązuje od dnia 26.05.2024